Geoblog.pl    joael    Podróże    2014-Dubai    Dzień 3

Dzień 3

Zjednoczone Emiraty Arabskie
Zjednoczone Emiraty Arabskie, Dubai

Jak co poranek na początek wizyta w pobliskim markecie żeby zakupić coś na śniadanie. Staramy się o urozmaicenie, jednak jest to trudne. Na miasto wychodzimy ok. 13. Dziś nie idziemy spać, bo o 2 jedziemy na lotnisko. Jutro o 4 mamy wylot do Polski.

Słońce dziś nie jest tak ostre jak wczoraj. Z hotelu spacerem idziemy do stacji metra Union, gdzie doładowujemy swoje karty Noll i jedziemy zieloną linią metra do stacji Al Ghubaiba (tuż za kanałem). Chcieliśmy dziś zobaczyć starą część Dubaju wraz z muzeami. Jednak część (jak domy szejków) w piątki jest zamkniętych.

No trudno... porobiliśmy zdjęcia, zobaczyliśmy te budynki które były otwarte, a następnie udaliśmy się na pobliski suk w Bur Dubai. Idąc wzdłuż Dubai Creek doszliśmy w końcu do okazałego meczetu "Grand Mosque" oraz kwartału, gdzie odtworzono stary Dubai. W Heritage Court można za darmo zaglądać do domostw. Tuż obok można zwiedzić Dubai Museum za 3.00 AED (bardzo tanio).

Do wieczora spacerujemy po dzielnicach Bur Dubai i Deira, przepływając pomiędzy nimi drewnianą łódką Abrą za 1.00 AED.