Geoblog.pl    joael    Podróże    2006-Amsterdam-Bruksela-Paryż    Zwiedzanie centrum
2006

Zwiedzanie centrum

Holandia
Holandia, Amsterdam

Z samego rana tuż po obfitym śniadaniu wyjechaliśmy z Antwerpii w kierunku Amsterdamu. Podróż zajęła nam ok. 1,5h. Całe szczęście w Polsce zaopatrzyliśmy się w mapę Amsterdamu. Drogi były słabo oznaczone. Znak zjazdu z autostrady na centrum jeszcze był widoczny, później już było z tym gorzej. Po chwilowym błądzeniu znaleźliśmy w końcu punkt odniesienia na mapie i po 5min jazdy byliśmy na parkingu (opłata 2€ za godzinę).

Uwaga! Wszystkie parkingi są płatne. Opłaty wnosi się w parkomatach. Nie wolno parkować poza parkingiem, bo grozi to odholowaniem.

Polecam parkingi przy Mauritskade lub Stadhouderskade. To jakby obwodnica centrum. My zaparkowaliśmy na wprost Browaru Heinekena.

Przechodząc przez kanał już byliśmy w centrum. Ponieważ nasz budżet był ograniczony, nie wchodziliśmy do muzeów, tylko spacerowaliśmy.

mirka66 - 2010-02-27 11:14
Szkoda,ze na Amsterdam mieliscie malo czasu.Warto poplynac wodnym tramwajem,zawitac na Ulice Czerwonych Latarnii no i do szlifierni diamentow gdzie mozna je rowniez kupic.

Zasoby: 2642 wpisy2642 1326 komentarzy1326 36710 zdjęć36710 267 plików multimedialnych267