Geoblog.pl    joael    Podróże    2023-Kreta *    Kolokitha Beach
2023

Kolokitha Beach

Grecja
Grecja, Eloúnda (gr. Σχίσμα)

Dziś ponownie świeci słońce i cały dzień ma być piekielnie upalnie. Po śniadaniu zapakowaliśmy się w auto i podjechaliśmy na pobliską wyspę, gdzie za górą jest ładna piaszczysta plaża Kolokitha, w której cumują także jachty i stateczki wycieczkowe. Ponieważ plaża jest mała, zebraliśmy się szybko tak by mieć miejsce na rozłożenie się. Na miejscu byliśmy już o 9:30 a plaża i tak była pełna. Jedno z nas zostawało pod murkiem i poszerzaliśmy swoje miejsce jak ktoś odchodził. Wytrzymaliśmy w słońcu 3h i dzieciaki zgłodniały, ponieważ restauracje jeszcze się nie otworzyły na szybki obiad zrobiliśmy im spagetti napoli, bo to jest najprościej zrobić.

Po południu dalszy ciąg kąpania w morzu, tym razem na plaży Plaka, która jest 3km na północ od nas. Na tej plaży wejście do morza jest z drewnianych podestów, ponieważ sama plaża jest kamienista.

Po powrocie z plaży prysznic, kolacja i wieczorny spacer po mieście.