Geoblog.pl    joael    Podróże    2023-Karkonosze-Czeski Raj *    Park dla dzieci iQland
2023

Park dla dzieci iQland

Czechy
Czechy, Liberec

POGODA: pada deszcz

Kolejny dzień budzi nas deszcz padający po stromym dachu i odbijający się od poręczy. To nasz ostatni dzień w Park Hotelu. Chcieliśmy zostać dłużej w górach, ale przez najbliższe 3 dni ma cały czas padać deszcz. Wczoraj podjęliśmy decyzję, że jedziemy zobaczyć region Czeski Raj i ukryte skalne miasta. Ale ponieważ dziś też tam pada, to po śniadaniu pojechaliśmy do pobliskiego Liberca (drogą nr 14 która jest rozkopana) do parku dla dzieci iQlandia. To takie nasze Centrum Kopernik, tylko mniejsze. Ale i tak ciekawe. Można samemu robić dużo doświadczeń. Eli trochę była zdegustowana bo nie wszystko rozumiała, nie było info w innych językach, tylko po czesku. Ponieważ trochę czeski rozumiem (jeszcze ze szkoły) to starałem się tłumaczyć. Spędziliśmy na miejscu prawie 4h. Potem wizyta na poczcie żeby kupić winietę, i pojechaliśmy na obiad do Jičína.