Geoblog.pl    joael    Podróże    2021-Gruzja    Ach słoneczne Batumi

Ach słoneczne Batumi

Gruzja
Gruzja, Batumi

Bus do Batumi jechał 2,5h. Wysiedliśmy w centrum, skąd do hotelu mieliśmy 1km. Spacerem z walizkami 30min. Po zameldowaniu poszliśmy do pobliskiej restauracji Laguna, polecanej na Tripadvisor, na późny obiad, i faktycznie i cena nie wysoka, i jedzenie smaczne. Ja zamawiam Chaczapuri Adżarskie za 12.00 GEL i piwko Zedazeni (nie mają małych, tylko 0.5l), rodzice małe pierożki w czarce. Za nasze 3os zapłaciliśmy z napojami 48.00 GEL.

Do promenady nadmorskiej mieliśmy z hotelu 400m, trochę spaceru i rodzice chcieli odpocząć. Inaczej odczuwają podróż, i jeszcze emocje z autem. Ja jakoś przyjąłem to na chłodno.

Przebrałem się w cieplejsze rzeczy, bo po zmroku temperatura spadła do 14-15°C i idę się jeszcze przejść po mieście.

Obszedłem całe stare miasto oraz promenadę. Dużo ludzi. Mimo iż maseczki są obowiązkowe także na powietrzu, wszyscy mają je na brodzie. Na placu Europejskim był wiec przed wyborami, które miały się odbyć następnego dnia. Wystąpienia i koncert. Wszystko do tego ładnie podświetlone.