Geoblog.pl    joael    Podróże    2023-Mauritius *    Vanille Natural Park

Vanille Natural Park

Mauritius
Mauritius, Saint Aubin

Ponieważ na dziś zapowiadana pogoda nie przewidywała słońca, po śniadaniu wybraliśmy się zobaczyć trochę miejscowej natury - Le Vanille Natural Park. Z Mahebourg'a do Saint Aubin jest ok. 25km, jednak trasa prowadzi przez małe mieściny, a jak mieściny to i autobusy które jadą wolno, więc jechaliśmy 40min. Jeszcze nie mam odwagi ich wyprzedzać.

Na miejscu jest darmowy parking. Wejście 975 Rupii dorosły, 685 Rupii dziecko. Akurat dojechaliśmy przed 11, a o 11:30 było karmienie Aligatorów i Krokodyli Nilowych. Jakoś nie specjalnie nam się to podobało. Drugą atrakcją jest możliwość karmienia Żółwi (dodatkowa opłata 75 Rupii za jedzenie dla nich). Fajna sprawa. Do tego jest las tropikalny i inne zwierzęta. My spędziliśmy na miejscu blisko 4h, wliczając w to obiad w tutejszej restauracji (czuliśmy się jak w dżungli) - dania droższe niż w mieście, od 275 MUR za dania dla dzieci, od 450 MUR za zestaw dla dorosłego. W sumie za obiad wyszło 1150 MUR.

Na koniec zawitaliśmy do zwierzyńca, świnie, kury, kaczki itp. Jak u nas na farmie.